واتس اپ
تلگرام
ایمیل
لینکدین
فراخوان طراحی المان‌های شهری شهرداری بوشهر
   
نخستین فراخوان طراحی المان‌های شهری شهرداری بندر بوشهر در سال 1403 با لزوم توجه به نشانه‌ها و المان‌های شهری برگرفته از شاخصه‌ها و ویژگیهای فرهنگی، تاریخی و اجتماعی مرکز استان بوشهر منتشر شد.
معاونت خدمات شهری شهرداری بندر بوشهر با اعلام این خبر افزود: از جمله اهداف ما در انتشار این فراخوان گسترش فضاهای پویا و پرنشاط برای شهروندان محترم است که امید داریم در کنار واکاوی اصالت و معنا و ایجاد تنوع در فضاهای عمومی بتوانیم با کمک طراحان و هنرمندان عزیز، سیمای کالبدی شهر را بهبود دهیم.
مختار کرمی با تاکید بر لزوم توجه به عوامل اقلیمی، کالبدی و فرهنگی در طرح‌های ارسالی خاطرنشان کرد: از مهم‌ترین محورهای این فراخوان، می‌توان به طراحی المان‌های ثابت ویژه میادین شهید مجید بشکوه، بهمنی، بسیج و همچنین طراحی المان نوروزی استقبال از بهار 1404 با در نظر گرفتن تقارن با ماه مبارک رمضان، طراحی المان‌های دریایی، طراحی قاب عکاسی و طراحی المان لوگوتایپ بوشهر با فونت فارسی اشاره کرد.
گفتنی است، متقاضیان شرکت در این فراخوان می‌توانند آثار خود را تا تاریخ 15 تیرماه به آدرس ایمیل Farakhan.zibasazan@bushehr.ir ارسال نموده و جهت کسب اطلاعات بیشتر با شماره تلفن 07733340572 در ساعات اداری (معاونت خدمات شهری شهرداری بندر بوشهر) تماس حاصل نمایند.
سایر اخبار و اطلاعیه ها
نوشته ی دیگری برای نمایش وجود ندارد.

چارت درسی موجود نیست!

دانشـجوی ارجمنـــد در حال حاضر ترم بندی

(چارت درسی) این درس در دسترس نیست.

لطفا بعداً مراجعه فرمایید.