امروز 19 اردیبهشت ماه 1403 ساعت 8:29 ق.ظ
شرایط دریافت وام دانشجویی صندوق رفاه سال 1402

⬅️ کلیه دانشجویان متقاضی (وام دانشجویی) می توانند از 15 الی 31 اردیبهشت 1402 از طریق سامانه جدید صندوق رفاه دانشجویان( ورود به سایت صندوق رفاه ) اقدام به درخواست وام نمایند.

1- راهنمای سامانه صندوق رفاه را به دقت مطالعه نمایید.( دریافت راهنما )

2- ارائه اصل مدارک از جمله سند تعهد محضری( دریافت سند تعهد ) ، نامه کسر از حقوق ضامن، تصاویر آخرین حکم استخدامی ضامن و تصویر شناسنامه و کارت ملی خود الزامی است.

3- نکته مهم: دانشجویانی که برای اولین بار قصد دریافت وام را دارند لازم است ابتدا سند تعهد محضری و نامه کسر از حقوق را در کارشناس امور وام تحویل نمایند.

4- مشخصات ضامن: کارمند رسمی ، پیمانی یا قراردای و یا بازنشسته. (نامه کسر از حقوق نیز لازم است).

5- به دانشجویان مشروطی در یک نیم سال 50 درصد وام و در دو ترم متوالی هیچگونه وامی تعلق نمی گیرد.

6- صندوق رفاه دانشجویان به دانشجویان مقطع کاردانی و کارشناسی ناپیوسته 4 ترم، کارشناسی پیوسته 8 ترم و دانشجویان کارشناسی ارشد تا 4 ترم وام پرداخت می نماید.

7- در صورت مرخصی تحصیلی بدون احتساب در سنوات مجاز دانشجو تا دونیمسال تحصیلی بنا به تشخیص و تایید کمیسیون موارد خاص ، جز سقف مدت استفاده ازوام محاسبه می شود.

8- تاریخ پرداخت وام حداقل یکماه ماه پس از ارسال لیست به صندوق رفاه می باشد.

9- چنانچه دانشجویان در مقاطع تحصیلی گذشته، اقساط معوقه داشته باشند، نمی توانند در ترم جدید وامی دریافت نمایند. لذا با مراجعه به پورتال دانشجویی نسبت به تسویه بدهی خود در اسرع وقت اقدام نمایند.

10- دانشجویانی که فارغ التحصیل می شوند، لازم است 10درصد وام(پرداخت حداقل) خود را پرداخت نمایند، در غیر اینصورت موظفند کل بدهی خود را یکجا پرداخت نمایند.

تلفن واتساپ کارشناس امور وام، خانم رضایی نیا : 09171702147

mablagh-sandogh-refah

اخبار موسسه
نوشته ی دیگری برای نمایش وجود ندارد.