امروز 8 اردیبهشت ماه 1403 ساعت 2:21 ب.ظ
آموزش طراحی با نرم افزار ایلاستریتور Illustrator

توضیحات کارگاه آموزشی

افرادی که علاقه مند هستند در سازمان و شغل خاصی استخدام شوند، باید توانایی و مهارت‌های خاص نیز داشته باشند. در زمینه تصویر برداری و کارهای گرافیکی، آموزش نرم افزار ایلاستریتور یا Illustrator یکی از ابزارهای فوق العاده است. ایلاستریتور نام محصولی از کمپانی ادوبی است که هم طراحان گرافیک و هم هنرمندان نقاش برای تصویر برداری از آن استفاده می‌کنند. این نرم افزار ویژه برای اولین بار برای سیستم عامل مکینتاش ارائه شد و بعد از ۲ سال برای ویندوز نیز عرضه شد.

 

چرا آموزش ایلاستریتور؟

ایلاستریتور یکی از جذاب ترین نرم افزار های مناسب طراحان گرافیک است. این نرم افزار برای طراحی انواع ایفوگرافیک، دیاگرام، نمودار، لوگو، فونت، ست اداری و کاراکتر تبلیغاتی استفاده می‌شود. کارکردن با این نرم افزار کمی سخت‌تر از فتوشاپ است، به این دلیل کمتر شناخته شده است. اما طراحان گرافیک بسیار حرفه‌ای از این برنامه به همراه فتوشاپ به صورت ترکیبی، برای خلق آثار تاثیرگذار استفاده می‌کنند.

اگر آشنایی به محیط فتوشاپ داشته باشید، کار کردن با این نرم افزار برای شما غریبه نیست. یکی از قابلیت‌های آن، ساخت انواع تصاویر متحرک بسیار با کیفیت، مانند لوگو لودینگ اسنپ است. همچنین تصاویر طراحی شده به هر ابعاد و کیفیتی قابل تغییر هستند. از جذابیت‌های این برنامه خلق تصاویر سه بعدی بسیار ویژه است که می‌تواند طراحی شما را نسبت به سایرین متفاوت جلوه دهد. انواع تایپوگرافی خلاقانه را می‌توانید با این نرم افزار تجربه کنید.

اخبار موسسه
نوشته ی دیگری برای نمایش وجود ندارد.