امروز 31 اردیبهشت ماه 1403 ساعت 4:07 ق.ظ
آغاز ثبت نام وام دانشجویی طبق شیوه نامه جدید سال 1397

1-ابتدا در مهلت تعیین شده توسط دانشگاه به سایت صندوق رفاه به آدرس صندوق رفاه مراجعه نموده و در پورتال خود درخواست وام را ثبت نمایید.

توجه: مطابق شیوه نامه اجرایی جدید صندوق رفاه دانشجویی به شماره 10053/1/130 مورخ 1397/07/04درصورت وجود موارد ذیل درخواست وام تایید نمی شود، لذا خواهشمند است شرایط ذیل را بررسی کرده، سپس درخواست وام خود را ثبت نمایید :

مشروط و یا به هر دلیل انصراف یا اخراج از تحصیل شده باشید.

خارج از سنوات تحصیلی مجاز باشید.(کاردانی، کارشناسی ناپیوسته، کارشناسی ارشد: بعد از چهار ترم ، کارشناسی پیوسته : بعد از هشت ترم)

دانشجو سقف ترم های تحصیلی دریافت وام را رد کرده باشد.(کاردانی، کارشناسی ناپیوسته، کارشناسی ارشد حداکثر چهار ترم ،کارشناسی پیوسته حداکثر هشت ترم می توانند وام دریافت کنند)

دانشجو  و ضامنی که دارای هرگونه بدهی معوق یا چک برگشتی به صندوق رفاه ( از وام های قبلی) و یا سیستم بانکی در هر مرحله از دریافت تسهیلات باشد.

2- فرم های مربوط به درخواست وام را از اینجا دانلود کرده و یا از انتشارات دانشگاه تهیه فرمایید. مشخصات فردی توسط دانشجو  و مشخصات تحصیلی  و شرایط آموزشی توسط واحد آموزش دانشگاه تکمیل و تایید می گردد.

3- فرم های تکمیل شده در مرحله 2 را به همراه کپی مدارک فردی(کپی های شناسنامه ، کارت ملی و کارت دانشجویی دانشجو) به اداره رفاه دانشگاه (واحد مالی) تحویل نمایید. در صورتیکه مدارک خارج از مهلت تعیین شده به دانشگاه تحویل داده شود، درخواست وام دانشجو تایید نمی شود.

4- بعد از اتمام مهلت ثبت اینترنتی درخواست وام، فرآیند بررسی و تایید دانشجویان متقاضی وام توسط دانشگاه صورت گرفته و لیست نهایی به اداره صندوق رفاه ارسال می گردد.

5- اداره صندوق رفاه لیست نهایی تایید شده دانشجویان متقاضی وام را به“بانک قرض الحسنه مهر ایران”ارسال نموده و نیز از طریق پیامک به دانشجو اطلاع می دهد تا به بانک مراجعه نموده و اقدامات لازم جهت تامین ضمانت توسط دانشجو صورت پذیرد.اقدامات لازم جهت تامین ضمانت در بانک فقط برای یک بار(اولین درخواست وام دانشجو) انجام می شود.

6- مبلغ وام برای دانشجویان کاردانی و کارشناسی5.000.000 ریال و برای دانشجویان ارشد 11.500.000 ریال می باشد. ضمنا دانشجویان اتباع نمی توانند از وام استفاده کنند . مبلغ وام درخواستی در ترم جاری درصورت تایید، ترم بعد در پورتال هر دانشجو ثبت خواهد شد.

توجه : مهلت ثبت نام وام از تاریخ 97/08/01 الی 97/09/15 می باشد.

اخبار موسسه
نوشته ی دیگری برای نمایش وجود ندارد.