امروز 6 مرداد ماه 1403 ساعت 4:29 ب.ظ
آرشیو اخبار واطلاعیه ها

    نخستین فراخوان طراحی المان‌های شهری شهرداری بندر بوشهر در سال 1403 با لزوم توجه به نشانه‌ها و المان‌های شهری برگرفته از شاخصه‌ها و ویژگیهای فرهنگی، تاریخی و اجتماعی مرکز استان بوشهر منتشر شد. معاونت خدمات شهری شهرداری بندر بوشهر با اعلام این خبر افزود: از جمله اهداف ما در انتشار این فراخوان گسترش فضاهای […]

به اطلاع کلیه مراجعین محترم میرساند از روز یکشنبه مورخ ۲۷ خرداد ۱۴۰۳ تا اطلاع ثانوی ساعت کاری کلیه واحد های موسسه(آموزش، مالی اداری، فناوری اطلاعات و …) از ساعت ۷:۳۰ تا ۱۳ می باشد.

دانشجویان گرامی با مراجعه به  سامانه آموزشی  به ترتیب نسبت به : ۱- ارزشیابی از اساتید (در صورت تکمیل نشدن ارزشیابی کلیه دروس ، دسترسی به سایر قسمت ها امکان پذیر نمی باشد.) ۲- پرداخت باقیمانده شهریه (در صورت عدم پرداخت کامل بدهی امکان دریافت کارت ورود به جلسه امکان پذیر نمی باشد.) ۳- دریافت […]

به اطلاع دانشجویان محترم میرساند پیرو بخشنامه شماره 2/23243 مورخ 1403/02/08 وزارت محترم علوم ، در جهت حمایت از مردم بی دفاع غزه روز یکشنبه مورخ 1403/02/09 از ساعت 12 الی 14 کلیه کلاس ها تعطیل اعلام میگردند.

به اطلاع کلیه اساتید، دانشجویان و مراجعین محترم میرساند بر اساس هماهنگی های بعمل آمده با مدیریت محترم موسسه امور محوله در بخش های اداری ، مالی  و آموزشی تا روز چهارشنبه مورخ 1402/12/23 و کلاسها تا روز پنج شنبه مورخ 1402/12/24 ادامه دارد و بعد از آن تعطیلات نوروزی شروع و در تاریخ 13 فروردین 1403 پایان می یابد.

⬅️دانشجویان گرامی، کلاسها در سال جاری تا «۲۴ اسفند» برگزار می گردد. ⬅️ از اساتید خواسته شده نسبت به «حضور و غیاب دانشجویان» تا تاریخ فوق اقدام نمایند و برای غایبین «کسر نمره» در نظر بگیرند و در صورت غیبت بیش از ۳ جلسه هر دانشجو، برای «حذف درس»، به آموزش اطلاع دهند.