امروز 6 مرداد ماه 1403 ساعت 11:40 ق.ظ
گزارش سفر زیارتی – سیاحتی مشهد مقدس تابستان 94

ساعت 8 صبح مورخ 94/05/23 چهل نفر از دانشجویان دختر به همراه مسئولین دانشگاه عازم مشهد مقدس شدند و در تاریخ 94/05/24 در هتل آپارتمان فضل مشهد اسکان، یافتند و تا تاریخ 94/05/28 اقامت داشتند. در این سفر علاوه بر زیارت امام رئوف حضرت ثامن الحجج امام رضا (ع) از مرقد بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران امام خمینی (ره) بازدید و زیارت بعمل آمد و در مسیر بازگشت دانشجویان به زیارت حضرت فاطمه معصومه (س) و ادای نماز در مسجد جمکران نائل آمدند. در این سفر ، روحانی و مشاور کاروان سرکار خانم حشمتی مطالب ارزنده ای را در زمینه احکام، مهارت های زندگی، مشاوره،ازدواج و پرسش و پاسخ به دانشجویان آموزش دادند.

نظر به اینکه ایام زیارت مصادف بود با دهه کرامت و روز تولد حضرت فاطمه معصومه (س) هدیه ای به مبلغ بیست هزار تومان برای هر دانشجو در نظر گرفته شد.یادآوری می شود اکثر قریب به اتفاق دانشجویان نمازهای یومیه و نماز شب را در حرم مطهر امام رضا(ع) ادا می کردند.

لازم به ذکر است توسط روحانی و مشاور کاروان در طول سفر و هنگام اقامت در حرم مسابقات فرهنگی برگزار می شد که به دانشجویان هدایایی به رسم یاد بود اهداء گردید.

در این سفر تعدادی کتاب و بسته های فرهنگی که از حرم مطهر امام رضا(ع) تهیه شده بود به دانشجویان داده شد.

دانشجویانی که در مسابقه فرهنگی عکاسی شرکت کرده بودند به سه نفر از آنها که بهترین عکس یادگاری را گرفته بودند توسط آقای احمدی کارشناس محترم حراست هدایایی اعطاء گردید.

در خاتمه دانشجویان دلنوشته های خود را از این سفر معنوی به مدیر امور دانشجویی و فرهنگی مؤسسه تحویل دادند.

جهت مشاهده تصاویر اینجا کلیک نمائید.

سایر اطلاعیه ها
نوشته ی دیگری برای نمایش وجود ندارد.