امروز 6 مرداد ماه 1403 ساعت 6:48 ق.ظ
سومین جشن دانش‌آموختگی اردیبهشت ماه 95

در تاریخ 95/02/23 با حضور دانش‌آموختگان و خانواده محترم آنان و آقای دکتر اشکپورمطلق عضو محترم هیئت امنا و مدیران گروه‌های آموزشی و تعدادی از کارکنان مؤسسه آموزش عالی لیان در فرهنگ‌ سرای بافت قدیم بندر بوشهر در عمارت دهدشتی جشن نامبرده برگزار گردید.

پس از تلاوت آیاتی از کلام وحی و نواخته شدن سرود مقدس جمهوری اسلامی ابتدا از دانشجویانی که با واحد فرهنگی مؤسسه همکاری شایسته‌ای در برگزاری جشن داشتند تقدیر و سپاسگزاری شد. آنگاه مدیر امور دانشجویی و فرهنگی حضور حاضران را گرامی داشت و به برشمردن پاره‌ای از کوشش‌های انجام شده در مؤسسه، اعضاء حاضر در جلسه را آگاه کرد.

در ادامه برنامه، جناب آقای دکتر اشکپور برای دانشجویان و دیگر مهمانان مطالبی را به اطلاع رساند و در دنباله آن، از کتاب مروری بر عملکردگرایی نوشته دکتر  “جان لنگ والتر مولسکی” که توسط یکی از استادان برجسته این مؤسسه، جناب آقای مهندس علی فضل‌اللهی و همکارانشان، مهندس ریاحی‌فردخالص، خانم شیوا زارع و ریحانه شیرزادی‌نژاد به فارسی برگردان شده است و تندیس جشن دانش‌آموختگی رونمایی شد. سپس از چند تن از دانشجویان که در مسابقات المپیاد فرهنگی ورزشی دانشجویان سراسر کشور رتبه سوم را کسب کرده بودند و از دانشجویان دانش‌آموخته به همراه لوح تقدیر و اهداء جایزه تجلیل شد.

 در پایان، دانشجویان به همراه خانواده‌ و استادانشان عکس‌های یادگاری گرفتند.

جهت مشاهده تصاویر اینجا کلیک نمایید.

سایر اطلاعیه ها
نوشته ی دیگری برای نمایش وجود ندارد.