امروز 6 مرداد ماه 1403 ساعت 6:48 ق.ظ
دوره آموزشی کارشناسان فرهنگی دانشگاه های سراسری و مراکز آموزش عالی منطقه هفت کشور

در تاریخ 12و13خرداد ماه سال جاری، نخستین دوره آموزشی کارشناسان فرهنگی منطقه هفت کشور به همت شورای سیاستگذاری آموزش معاونت فرهنگی و اجتماعی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری در دانشگاه خلیج‌فارس برگزار گردید.

در این دوره مطالب ارزشمندی در کارگاه ” سینما و فرهنگ” و کارگاه “مدیریت جذب مخاطب با تاکید بر فعالیت‌های فرهنگی” درباره فرهنگ، معیارهای انتخاب فیلم برای ارائه در دانشگاه، نسبتِ خرده فرهنگ‌های دانشجویی و خرده فرهنگ‌های جوانان با فعالیت‌های فرهنگی در دانشگاه، توسط دو استاد برجسته جناب آقای دکتر محمود شهابی، دانشیار جامعه‌شناسی و مطالعات فرهنگی دانشگاه علامه طباطبایی و آقای تقویان، مدرس دانشگاه خوارزمی و عضو پژوهشکده معاونت فرهنگی مطرح شد.

مراسم اختتامیه نیز با حضور مدیر کل محترم دفتر سیاستگذاری و برنامه‌ریزی فرهنگی و اجتماعی وزارت علوم، جناب آقای دکتر فریدون رحیم‌زاده برگزار شد. ایشان درابتدای مراسم یادآور شدند که همه ارکان دانشگاه خادمان مفهوم فرهنگ هستند و رئیس و معاونان دانشگاه باید محیطی برای زیستن بهتر و توأم با معنا و شادی و انگیزه برای دانشجویان فراهم کنند و با بیان اینکه علم بدون فرهنگ، افسرده است خاطرنشان کردند که فرهنگ باید در متن مناسبات روزانه دانشگاه جاری باشد. ایشان در ادامه به بحث و تبادل‌نظر با کارشناسان پرداختند.

گفتنی است این دوره‌های آموزشی در ادامه سیاستگذاری شورای آموزشی مبنی بر ارتقاء و توسعه عملکرد و توانمندی کارشناسان فرهنگی مناطق ده گانه آموزشی دانشگاه‌ها برگزار می‌شود.

جهت مشاهده تصاویر اینجا کلیک نمایید.

سایر اطلاعیه ها
نوشته ی دیگری برای نمایش وجود ندارد.