امروز 6 مرداد ماه 1403 ساعت 5:12 ب.ظ
جشن آغاز نیمسال تحصیلی 94-93 با حضور دانشجویان جدیدالورود

در تاریخ 93/7/15 به مناسبت شروع سال تحصیلی جشنی با حضور دانشجویان جدید الورود با حضور مسئولین دانشگاه ، در سالن اجتماعات دانشگاه فرهنگیان برگزار گردید.
پس از تلاوت آیاتی از کلام وحی و نواختن سرود جمهوری اسلامی ایران ، مدیر امور دانشجویی و فرهنگی موسسه مقدم حضار بویژه دانشجویان جدید الورود را گرامی داشتند. در این جلسه از کارشناس محترم معاونت نیروی انتظامی استان ، جناب آقای سرهنگ سیاری دعوت به عمل آمد تا دانشجویان را با مسائل روز و تهدیداتی که احتمالا پیش روی جوانان می باشد آگاهی دهند. سپس حضرت حجه الاسلام والمسلمین جناب آقای حاج شیخ محمد صداقت مشاور فرهنگی موسسه آموزش عالی لیان پیرامون اعیاد شریف قربان و غدیرخم ایراد سخنرانی فرمودند و با یاد و خاطره شهدای دفاع مقدس مطالب خود را به پایان رساندند.
بعد از آن معاون محترم آموزشی و مدیرگروه رشته عمران جناب آقای مهندس آریانپور پیرامون مسائل آموزشی دانشجویان نکاتی را متذکر شدند و آنان را در زمینه مشکلات آموزشی آگاه ساختند.
سخنران بعدی جناب آقای مهندس فضل اللهی معاون محترم دانشجویی و فرهنگی و مدیر گروه رشته معماری بودند که سخنان خود را پیرامون آیین نامه های انضباطی ،انجمن های علمی و کمیته انضباطی دانشجویان و آگاهی های لازم را به دانشجویان اعلام فرمودند. در خاتمه معاون ناحیه بسیج دانشجویی استان جناب آقای عبدالهی دانشجویان را به شرکت در بسیج دانشجویی موسسه ترغیب نمودند.

جهت مشاهده تصاویر اینجا کلیک نمائید.

سایر اطلاعیه ها
نوشته ی دیگری برای نمایش وجود ندارد.