امروز 6 مرداد ماه 1403 ساعت 7:34 ق.ظ
بازدید دانشجویان از ساختمان در حال ساخت

در تاریخ سه شنبه 11 آذر ماه 1393 دانشجویان رشته عمران همراه با دو تن از اساتید گروه (آقایان مهندس دانایی و مهندس آریان پور) از دو ساختمان در حال ساخت در سطح شهر بازدید کردند.

   ساختمان اول با کاربری اداری متعلق به بانک مسکن در نبش خیابان یادگار امام واقع است. اسکلت ساختمان از نوع فولادی با قاب خمشی می باشد. در ساخت سازه از روش ستون درختی استفاده شده که از سرعت نصب بالایی برخودار است. بدین منظور ستون و بخشی از تیر با ورق و جوش در کارخانه ساخته شده و پس از نصب آن در محل اجرای پروژه، قسمت باقیمانده تیر در کارگاه به آن پیچ می شود. سرپرست کارگاه، مسئول دفتر فنی، ناظر جوش و اساتید بازدید توضیحات کاملی در ارتباط با روند اجرای پروژه (نحوه اتصال ستون به فونداسیون، نصب ستون ها، اتصال گیردار تیر به ستون، نحوه اجرای سقف کامپیوزیت، جوشکاری، روشهای بازرسی و تست جوش و …) به دانشجویان ارائه کردند.

   ساختمان دوم با کاربری تجاری، تفریحی و اقامتی متعلق به آقای خورشید حاجیانی در خیابان ساحلی واقع است. اسکلت ساختمان از بتنی با قاب خمشی و دیوار برشی می باشد. سرپرست کارگاه و اساتید بازدید توضیحات کاملی در ارتباط با روند اجرای پروژه (بخش های مختلف ایستگاه ساخت بتن شامل مخلوط‌ساز، دپوی سنگدانه‌ها، سیلوی سیمان، بچینگ پلانت، مخزن و کنتور اندازه گیری آب، استفاده از افزودنی ژل میکروسیلیس در بتن، انواع آرماتورها، دستگاههای برش و خم آرماتور، آرماتور بندی تیرها و ستون ها و دیوارهای برشی، استفاده از Poly Wood در قالب بندی و مزایای آن، درزهای انبساط و انقباض، استفاده از درMicro Pile  در عملیات بهسازی زمین) به دانشجویان ارائه کردند.

جهت مشاهده تصاویر اینجا کلیک نمائید.

سایر اطلاعیه ها
نوشته ی دیگری برای نمایش وجود ندارد.